EDYCJA: 2013, 2014, 2015, 2016, AKTUALNE EDYCJE
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku,
23 maja 2013 podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "
Media & Marketing Polska".
DDB Warszawa została uznana Agencją Reklamową Roku, a
MEC Domem Mediowym Roku w raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe". Raport przygotowała redakcja "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą badawczą Millward Brown, która realizowała badania satysfakcji klientów.
DDB Warszawa doceniliśmy przede wszystkim za solidny wzrost biznesu i wyjątkowe jak na agencje sieciowe zrozumienie nowych mediów. Z kolei MEC obok udanego pod względem biznesowym roku odgrywa coraz większą rolę w sieci i rozwija narzędzia analityczne.
Redakcja przyznała też wyróżnienia. Z grona agencji reklamowych otrzymały je
Young & Rubicam Poland (jako Fighter Roku) oraz
Lowe GGK (obecnie Lowe Warsaw). Z domów mediowych wyróżnienia przypadły:
MediaCom Warszawa i
Mindshare. Dodatkowo za najciekawszą kampanię roku przygotowaną dla marki Lidl wyróżniliśmy
agencję GPD. Tytuł Rozczarowania Roku przypadł agencji Ogilvy & Mather Advertising.
W tym samym majowym numerze "Media & Marketing Polska" prezentujemy także raport "Marka i Marketer Roku". Tytuł
CMO Roku otrzymał
Jacek Balicki z Samsung Electronics Polska w uznaniu za zmianę wizerunku marki i lokalne działania. Marketerem Roku został
Mondelez Polska, w przypadku tej firmy doceniliśmy odważne inwestycje reklamowe w czasie kryzysu i nieustające innowacje produktowe.
Wyróżnienia otrzymali:
Proama (marketer),
Adidas (marka),
Old Spice (najciekawsza transformacja wizerunku),
BGŻ (wyróżnienie za kreację),
Nivea Polska (Fighter Roku). Tytuł Rozczarowanie Roku przypadł firmie Pepsi-Cola General Bottlers.
Ponadto zostały przyznane Korony Handlu 2013:
kategoria Handel
Eurocash SAkategoria Przemysł
Grupa Maspex WadowiceWczorajsza Wielka Gala w Fabryce Trzciny była nie tylko ceremonią wręczenia nagród, ale także okazją do świętowania 20-lecia magazynów "Media & Marketing Polska" oraz "Handel".
Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom.
Dziękujemy też wszystkim Sponsorom i Partnerom udział w naszym przedsięwzięciu.
Fot. VFP/Krzysztof Plebankiewicz